10 augusti, 2010

Don't you just hate it? Skrev precis ett långt inlägg som nästan var klart, vad händer? Jag råkar backa en sida & sen är såklart allt borta, åh! Så nu försöker vi igen :)

Igår hade jag en mycket mysig dag med bästa Sara. Hon kom till mig runt 13.00 och då började vi fundera på vad vi skulle äta till lunch. Jag kom på den underbara idéen att vi skulle äta Kina mat & som tur är nappade hon på det :) Så vi åkte ner till min nya favorit restaurang, Golden Bamboo. Jag rekomenderar er verkligen att besöka den. Den ligger nere i stan, svårt att förklara, men tänk er mellan Åhléns & Systembolaget, haha.

När vi kom hem till satte vi oss med maten & kollade film. Vilken? Den vi alltid ser på - Hot Chick! För några år sen när vi umgicks hela tiden var det typ den enda filmen vi såg på tillsammans. Vi kan alla repliker utantill & kallar varandra för Ling-Ling, haha. Den är & kommer alltid att vara vår film. ♥

Senare på kvällen var jag ute och övningskörde tillsammans med syster & pappa. Fråga inte hur det gick, fruktansvärt! Jag skämtar inte, det kändes som att jag inte alls var mig själv igår. Usch, jag får hoppas på att det går bättre ikväll då jag & pappa ska ut och köra själva. Håll en tumme för mig? Hihi.

Nej, nu ska jag äta lunch - Kyckling & curry gryta, yummie! Till det ska jag se ett CSI-avsnitt som jag spelade in igår. På den senaste tiden har jag blivit en sådan CSI-nörd, but i love it! Kan ni tänka er så glad jag blev när jag såg att nya avsnitt av CSI Miami börjar på torsdag? Whuhu! Puss! ♥


Jag & Sara för några år sen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0