11 augusti, 2010

Körningen igår gick mycket bättre än i måndags, börjar åter igen få kläm på det. Har varit lite förvirrad på sistonde, så jag är glad att jag är lite klarare i skallen :)

Idag spenderade jag & mamma hela dagen på väla. Det var bokstavligt flera år sen vi var där tillsammans. Det var mysigt! ♥ Det enda som jag blev besviken på var maten. Jag hade sett fram emot att visa mamma focaccian på Le Crossaint - kyckling & mozzarella. Men till min förvåning såg jag att de har försvunnit & som ersättare har Espresso House kommit dit. Inget negativt med det stället, men focaccian var inte som den förra. Så där blev jag lite smått besviken.

6 timmar senare - 16.30 - var vi hemma & sen dess har jag varit helt slut. Både fysiskt & mentalt, haha. Jag har börjat fixa ett par jeans som jag ska sy upp. Det är praktiskt taget det enda jag har gjort sen jag kom hem. Det är kul att ha saker att fixa med. Små projekt.

Imorgon ska jag hem till min lilla barnvakts-familj för en liten "prövning". Ska vara där i tre timmar och umgås lite med barnen, samtidigt som deras mamma är hemma. Ska bli skoj :) Wish me good luck! ♥

Här kommer lite bilder som jag hade på mobilen som jag inte lagt upp än, enjoy :)


Mys hemma hos Petra med jordgubbar.


Outfit för någon vecka sedan.


En rolig bild jag fann med kakmonstret.


Dessa fjäderbollar gick framför bilen när jag övningskörde.
Skyller på dem! Haha :)


Har ni sett den nya reklamen med elefanten som klättrar i träd? Så söt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0