12 augusti, 2010

I förmiddags åkte jag hem till min älskling. Min nya oversize tröja var på, tillsammans med svarta jeansleggings & vita kawasaki :) Hemma hos Goran spelade vi Wii Sports. Golf är riktigt kul, på tv-spel. Tror aldrig att jag hade klarat av riktig golf, bara mini-golf, haha :) Innan jag cyklade hemåt åt vi en väldigt god lunch. Hans mamma hade gjort smörgåstårta.

Klockan 15.00 befann jag mig hemma hos familjen B. Jag skulle passa deras yngsta barn i några timmar. Det var första gången jag var själv där, men allt gick väldigt bra! Den lille är så otroligt snäll & lugn. Busig också, hihi. 18.00 var mitt lilla "skift" slut, så jag promenerade hemåt. Ska passa de små pluttarna på tisdagar. Tror att det kommer gå riktigt bra :)


Fick denna söta muffin/cupcake av mamman i familjen. Jättegod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0