15 augusti, 2010

Igår åkte jag hem till älsklingen vid 12-tiden. När jag kom dit gick vi ut en sväng. Antingen höger mot Jordbodalen eller rakt fram mot Adolfsberg. Hm.. För första gången valde jag att vi skulle halvera vägen och gå vänster. Och tur var väl det? Det började ös-regna när vi var halvvägs hemma. Som tur var hade jag jacka med luva, men stackars Goran hade ingen. Men för honom går det rätt snabbt att torka. Vi bytte om till torra kläder, sen satte vi på Wii Sports & spelade lite golf.

Efter maten satte vi på Alice i underlandet, eftersom Goran hade inte sett den än. Till det poppade vi lite popcorn. Åh, finns inget godare än lagom saltade popcorn & iskall cola. Filmen är riktigt bra, men det är nog ingen jag kan se varje dag. Första gången jag såg den var med Alexandra & Maria på bio. Då tyckte vi att den var bra. (Jag iaf, kan inte prata för dem, haha).

På kvällen såg vi lite fotboll (Sevilla - Barcelona, om jag inte har helt fel?) & sen zappade vi mest. När klockan slog 00.15 var det dags att köra en runda. Jag har fått veta att konditori har öppet på natten, så jag, älsklingen & Elena åkte till konditori Fenix för att köpa nybakade Birka-bullar (& en pucko, alltid!) haha. Men såklart hade de sommarstängt, så vi provade på Eneborgs konditori & BINGO! Vi kom därifrån med cirka 10 birkor, gott! Satte oss där hemma och mumsade på dem. Sen kollade vi lite på Blade Trinity & när klockan slog ungefär 02.00 släckte vi tvn. Jag älskar att somna in min pojkes varma famn. ♥

Idag har vi bara softar & gjort i princip ingenting alls. Skönt :) Han körde hem mig runt 16.00 och sen dess har jag bara degat hemma. Finns vissa dagar då man känner sig extra seg & inte har någon fantasi om vad man ska hitta på. Hoppas att ni har haft en skön helg, & för vissa är det väl dags för jobb imorgon. Själv står det bara övningskörning på kvällen på schemat. Får se vad jag hittar på på dagen. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0