29 juli, 2010.

Här var det ett tag sen det uppdaterades. Sen studenten har jag bara tagit det lugnt, jobbat lite & såklart varit i Bosnien/Kroatien. Kom hem i lördags, så har ungefär varit hemma en vecka. Det är skönt, men samtidigt saknar jag alla där nere. Temperaturen där nere låg på runt 40+, så det är lite skönt att det är svalare här hemma. Märker ni att jag knappt har någon inlevelse? Det är svårt att få det ibland, haha.

Just nu sitter jag på jobb (idrottens hus). Känner att jag får börja skriva vilket jobb jag är på, just för att jag har fått två nya, hihi. Träffade en kvinna på idrottens hus & frågade henne rakt ut om hon behövde barnvakt och hn nappade direkt. Hennes kollega frågade henne sen om hon kände någon som hon kunde rekomendera och hon sa mig. Känns väldigt bra att hon känner så positivt inför mig när vi knappt känner varandra.

Så igår var jag på arbetsintervju för den ena familjen & det gick riktigt bra! De bor rätt nära mig också, så det är skönt. Barnen i båda familjerna är 1 år & 3 år. Mer än så behöver jag nog inte säga. Men ni kan vara glada för min skull. Blev riktigt nöjd med lönen också, hihi :)

Har väl inte mycket mer att berätta för tillfället, så nu ska jag fortsätta med min lunch - pirog. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0