11 februari, 2011

Idag var jag & syster nere i stan för fixa lite ärenden på banken. Sen gick vi lite i stan & jag hittade en söt Alla hjärtans dag-present till Goran. Därefter gick vi upp på Stadium för jag hade fått för mig att jag ville köpa ett par Reebok Easytone. Jag har visserligen velat ha det ett bra tag, & efter fiaskot när jag försökte springa, så har jag bestämt mig för att satsa helhjärtat på att promenera. Så det ska vi köra igång med när vädret tillåter. Ser på Let's dance på tillfället, sen är det sängen. Ska vara hos familjen B imorgon och passa deras yngsta när de har barnkalas för hans storebror. Jag ställer så gärna upp. Tycker så mycket om mina små trollungar.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 08:34:26
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0